Tentang Saya

Selama, Perak, Malaysia
Nama panuh:Hazwan Munir Bin Abu Husin Berumur 21 Tahun, telah bekerja dan belum berumah tangga ( x ada calun ). Hehe.. Kalau ada yang penting2 sila hantar mesej ke bbq_mt@yahoo.com.my

Tuesday, February 24, 2009

Tinta pertama

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, hari ni aku diberi kesempatan untuk menulis buat kali yang pertama didalam ruangan blog ni. Tujuan aku buat blog ni adalah untuk menyebarkan kepada rakan2 mengenai beberapa perkara yang susah untuk kita jumpa dalam blog2 biasa. Lagi pun, ni blog aku.. so, aku boleh tulis macam2 tentang apa yang aku nak bagitau kat hangpa semua.

Aku tak mau tulis panjang2 sebab aku bukan ada masa lapang sangat, so aku just nak berkongsi kegembiraan ni dengan suma orang. Semalam aku baru dapat surat suruh aku lapor diri di pejabat kesihatan negeri perak untuk jawatan pembantu tadbir. aku nak try mintak tukaq mai balik kampung aku lah ( selama ). dekat ngan rumah aku, belanja pun jimat sket hehehe.. ( tak habis2 nk menyusahkan mak bapak ). aku tengah sedih sket la ni, pasai enpon aku masok air, tu tanda2 awal nak suruh tukar la.. abis gaji aku.. Ya ampunnnn...

nak tido dlu, sok nak balik ipoh, da koje yang x bes g. tata..

Wassalam.